اصلاح صورت بانوان با تیغ

اصلاح صورت بانوان با تیغ

بررسی اصلاح صورت بانوان با تیغ

تیغ یکی از قدیمی ترین ، آسان ترین و سریع ترین روش ها برای اصلاح صورت می باشد. خیلی ها فکر می کنند تیغ موجب ضخیم تر شدن موها می شود و یا موی صورت را زیاد می کند. در مطلب امروز سایت دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش و لک در تهران اصلاح صورت بانوان با تیغ را مورد بررسی قرار می دهیم.

در جواب این سوال باید عرض کنم اصلاح صورت با ژیلت برای خانم ها باعث پرپشتی، ضخیم تر، خشن تر و سریع رشد کردن موهای شما نمی شود. تیغ ژیلت تاثیری بر روی تعداد فولیکول های مو یا سرعت رشد آنها ندارند. این روش هم مثل روش های دیگر اصلاح صورت مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

مزایا و معایب اصلاح با تیغ

یکی از عوارض اصلاح صورت با ژیلت بریدگی و زخم شدن پوست است. اگر عمل شیو کردن با احتیاط و دقت انجام نشود ممکن است این مشکل رخ دهد که سوزش زیادی را بعد از اصلاح برای شما به همراه دارد. همچنین اگر تکنیک‌ های اصلاح با تیغ را رعایت نکنید ممکن است موهای زیر پوستی به وجود بیاید. اگر شما قبل از شیو کردن از صابون برای نرم ‌تر شدن حرکت تیغ استفاده کنید و خلاف جهت رویش مو سبب حرکت و موجب برگشت مو به داخل پوست نشوید موی زیرپوستی ایجاد نمی ‌شود.

عوارض پوستی اصلاح صورت | لیزر جای جوش در تهران | دکتر مهدی سبکتکین

از آنجایی ‌که تیغ موها را به صورت سطحی می کَند، در مدت زمان کمتری نسبت به روش های دیگر اصلاح مثل دستگاه اپیلیدی ، شمع ، وکس و … موها رشد می کنند و دوره رویش مجدد موها کوتاه تر است. همچنین ساقه مو به ‌صورت نوک تیز از روی پوست خود را به تصویر می ‌کشد و باعث زبر شدن صورت می ‌شود که این یکی از معایب اصلاح با تیغ ژیلت می باشد.

اصلاح صورت با تیغ برای زنان خیلی راحت است ، درد ندارد و از تورم و التهاب پوست بعد از شیو نیز خبری نیست. اگر پوست تان نازک و حساس است و تحمل هیچ فشار و دردی را ندارید بهتر است از تیغ یا ژیلت برای اصلاح صورت خود استفاده کنید.

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش و لک در تهران


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:

مزایای مصرف کلاژن برای پوست و بدن

افراد مناسب برای مصرف راکوتان

نکات کاربردی برای آر اف سوزنی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24