جوانسازی و ترمیم پوست با بوتاکس

بررسی جوانسازی و ترمیم پوست با بوتاکس

شکی نیست که پیری باعث ایجاد تغییراتی در چهره فرد می شود. این تغییرات یک فرایند طبیعی است که به آرامی شکل می گیرد. هیچ چیز نمی تواند روند پیری را معکوس کند ، و بسیاری از مردم متوجه می شوند که چهره ای که در آینه به آنها نگاه می کند ، قدیمی تر از آنچه که واقعاً هستند، را نشان می دهد. خوشبختانه ، روشهای درمانی با حداقل میزان تهاجمی بسیار عالی وجود دارد که از برخی علائم پیری جلوگیری می کند. و در احیای ظاهری جوانتر اما طبیعی کمک می کند. درمان های زیبای صورت در سراسر جهان بسیار محبوب است که بوتاکس نیز از محبوب ترین روش های جوانسازی است. در مطلب امروز سایت دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش در تهران جوانسازی و ترمیم پوست با بوتاکس را مورد بررسی قرار می دهیم.

ماندگاری ترمیم بوتاکس

تزریق هر نوع بوتاکسی ماندگاری و دوام بالایی ندارد و برای دست یابی به بهترین نتیجه ی ممکن باید دو مرتبه تزریق آن را تمدید کرد، این زمان حدوداٌ بین ۴_۷ ماه پس از گذشت اولین روز از تزریق بوتاکس محاسبه می شود. که به نوع پوست و نقاط مورد تزریق آن بستگی دارد.

طول مدت تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس معمولاٌ چند دقیقه زمان می برد که در عرض همین چند دقیقه عمل جوانسازی پوست صورت می گیرد. البته این زمان برای افراد با انواع پوست ها متغیر است.

روش‌ها و جایگزین‌های بوتاکس | لیزر جای جوش و لک در تهران | دکتر مهدی سبکتکین

مزیت های ارزشمند بوتاکس

• درمان چین و چروک می تواند پیشگیرانه هم باشد.
  • بوتاکس روی چین و چروک هایی که هنوز کاملاً مشخص نیستند موثر است
  • چین و چروک های فعال که در صورت حرکت می کنند نیز ظاهر می شود ، مانند هنگام اخم ، موثر است.
  • یکی از راه های جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است.
  • بوتاکس یکی از اساسی ترین راهکار ها برای محو کردن چین و چروک خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خطوط اخم، خط لبخند، صاف شدن خطوط پیشانی است.

سایر کاربرد های دیگر بوتاکس

علاوه بر درمان چین و چروک صورت ، از بوتاکس برای درمان های بسیار یاز بیمار ی ها استفاده می شود. بیماری های مثل سردردهای میگرنی یا سردردهای تنشی. درمان اسپاسم صورت ، بلفارواسپاسم یا سینکینزیس ناشی از فلج صورت یا فلج بل نیز با تزریق بوتاکس بهبود می یابد.

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش در تهران “

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:

علائم کلوئیدهای روی پوست

عوامل تشدید انواع اگزما