درمان های کلینیکی افزایش کلاژن پوست
Spa Salon: Young Beautiful Woman Having Different Facial Treatment. Please, view my other pictures of this series below:

درمان های کلینیکی افزایش کلاژن پوست

بررسی درمان های کلینیکی افزایش کلاژن پوست

به جز کمک به تولید کلاژن از طریق مصرف خوراکی های مختلف، درمان های کلینیکی که امروزه طرفداران بیشتری پیدا کرده اند. راه های ایمن و سریعی برای جلوگیری از پیری و چین و چروک پوست در اثر کاهش کلاژن هستند. در این مطلب از سایت دکتر مهدی سبکتکین مرکز لیزر جای جوش در تهران درمان های کلینیکی افزایش کلاژن پوست را مورد بررسی قرار می دهیم.

تزریق کلاژن و پرکننده های پوستی

به عبارت ساده، تزریق کلاژن یعنی وارد کردن ماده ی جایگزین کلاژن طبیعی به لایه ی زیرین پوست که در پی آن پوست درست مانند زمانی که غنی از کلاژن است صاف و انعطاف پذیر می شود و بافتی محکم و سفت خواهد داشت. اثرگذاری سریع و بهبود بافت پوست از مزایای این روش است. البته بسته به نوع پوست یا عمق چروک ها تعداد دفعات تزریق متفاوت است.

نور LED قرمز

یکی از درمان های کلینیکی تولید کلاژن، ال ای دی تراپی است. استفاده از رنگ ها و امواج مختلف نور برای نفوذ به لایه های متفاوت پوست و تحریک تولید کلاژن است. برای مثال نور قرمز به لایه ای از پوست نفوذ میکند که سلول های فیبروبلاست در آن وجود دارد. این سلول ها مسئول تولید کلاژن و الاستین، پروتئین های جوان کننده ی پوست هستند. نور قرمز با نفوذ به این ناحیه هم تولید کلاژن را تحریک می کند و هم التهابات پوستی را کاهش می دهد.

بهترین محصولات کلاژن ساز | لیزر جای جوش و لک در تهران | دکتر مهدی سبکتکین

میکرودرم ابریژن

این روش راهکاری همه جانبه است که برای درمان بسیاری از اختلالات پوستی از جمله تیرگی ها و لک های پوستی، منافذ باز، آکنه و زخم، اثرات کشیدگی، آفتاب سوختگی، اصلاح تناژ پوست و همینطور از بین بردن چین و چروک استفاده می شود و به طور کلی بر جوانسازی پوست اثر دارد.در این روش از دستگاهی مخصوص با سطح ساینده استفاده می شود تا سطح رویی پوست را به آرامی لایه‌برداری کند و به آن ظاهری جوان تر و شاداب تر بدهد.

در تکنیکی دیگر از همین روش ذرات آلومینیوم اکسید یا سدیم بی کربنات روی سطح پوست اسپری می شوند و ذرات مرده و برآمده از پوست توسط ساکشن از روی آن برداشته می شوند. از مزایای این روش این است که اثرات آن بر روی پوست حتی در اولین جلسه ی درمان هم قابل مشاهده است. اما بسته به نوع پوست و دلیل استفاده از این روش، متخصص پوست تعداد جلسات لازم برای رسیدن به نتیجه ی مورد نظر را تعیین می کند.

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش در تهران “

هیدرودرم ابریژن

جدیدترین روش میکرودرم ابریژن، تکنیک هیدرودرم است. در این روش همزمان محصولات خاص مراقبت از پوست به آن تزریق شده و لایه برداری نیز انجام می گیرد. این عمل تولید کلاژن را تحریک می کند و جریان خون را در ناحیه ی مورد نظر به حداکثر می رساند.


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:

مقایسه میکرونیدلینگ و میکرودرم

روش های مختلف میکرودرم ابریژن

کاربردهای میکرودرم و میکرونیدلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24