روش های درمان کلوییدها

روش های درمان کلوییدها

بررسی روش های درمان کلوییدها

از آنجا این برآمدگی ها برای سلامتی شخص مضر نبوده می توان آن ها را به حال خود رها کرد و نسبت به آنها حساسیت نداشت اما به دلیل اثرات بدی که روی زیبایی پوست می گذارند بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای رفع این گوشت های اضافه می باشند. در مطلب امروز سایت دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش و لک در تهران روش های درمان کلوییدها را مورد بررسی قرار می دهیم.

برآمدگی های ایجاد شده معمولا حساسیت و یا سوزش برای فرد ایجاد نمی کنند اما ممکن است میزان خارش و سوزش آن ها در حدی باشد که برای فرد آزار دهنده بوده و زندگی وی را تحت تاثیر قراردهد.

در ابتدا پس از بررسی ناحیه دارای کلویید و بافت و اندازه آنها پزشک ممکن است کرم های ترمیم کننده پوست و یا روغن های مرطوب کننده خاص که سبب کاهش اندازه کلویید می شوند برای شما تجویز کند. هم چنین ممکن است از روش هایی مانند پد سیلیکون، پانسمان فشار و یا تزریق استفاده کند. البته این روش ها همگی برای اثر گذاری نیازمند زمان و صبوری بیمار می باشند.

علل ایجاد ضایعات پوستی روی کمر | لیزر جای جوش و لک در تهران

رفع کلویید با لیزر PDL

در برخی موارد بنا به تشخیص پزشک ممکن است برای رفع کلوئیدها نیاز به لیزردرمانی باشد. این روش برای ایجاد ظاهری نرم و صاف در سطح کلویید استفاده می شود. درتصاویر زیر استفاده از لیزر PDL برای رفع کلویید را مشاهده می کنیم:

سرمادرمانی یا کرایوتراپی کلوییدها

استفاده از گاز نیتروژن مایع که دمای پایینی دارد در کوچکتر کردن و نرم کردن کلوییدها موثر است. کرایوتراپی یا فریز کلوییدها را می توان در کنار روش های دیگر مانند لیزر و تزریق به کار برد.

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش و لک در تهران “


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:

عوامل تاثیرگذار در هزینه برداشتن خال

درمان ضایعات پوستی با کرایوتراپی

روش‌های مختلف درمان کرایوتراپی

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24