نمونه لیزر جای جوش، جوانسازی ، لیفت و روشن سازی

نمونه لیزر جای جوش، جوانسازی ، لیفت و روشن سازی

لیزر جای جوش، جوانسازی ، لیفت و روشن سازی

در این نوشته از سایت دکتر مهدی سبکتکین متخصص لیزر جای جوش و لک در تهران ویدئو رضایت مراجعه کننده محترم از نتایج درمان جای جوش، جوانسازی، لیفت و روشن سازی به روش تخصصی دکتر سبکتکین را مشاهده خواهیم کرد. 

 

انواع مختلف لیزر جای جوش و لک

برخی از انواع متداول لیزرهای مورد استفاده در لیزر جای جوش و لک و جای زخم آکنه عبارتند از: لیزرهای اربیم YAG، لیزرهای دی اکسید کربن (CO2) و لیزرهای pulsed-dye. هر یک از این دستگاه‌ها به روش خاصی کار میکنند تا جای زخم مورد نظر را هدف گیری کنید. مهمترین این لیزرها را در ادامه توضیح می دهیم:

لیزر ابلیتیو (جوانسازی پوست):

این لیزر در جوانسازی پوست در محل آکنه با استفاده از تکنولوژی اربیم یا دی اکسید کربن برای لایه برداری سطحی پوست کاربرد دارد. این نوع درمان با لیزر با هدف رفع تمام لایه بالایی و سطحی پوست، در منطقه‌ای که اسکار وجود دارد. استفاده میشود. بین ۳ تا ۱۰ روز زمان لازم است تا قرمزی ناشی از این لیزر شروع به فروکش کند.

لیزرهای جوانسازی غیر ابلیتیوی:

در این نوع درمان، برای زخم‌های آکنه از لیزر مادون قرمز استفاده میشود. گرما مهمترین عامل در این لیزر برای تحریک تولید کلاژن و تشویق رشد سلول جدید و جایگزینی بافت جدید با بافت آسیب دیده است.

لیزرهای فراکشنال یا فراکسل (Fraxel):

با هدف تحریک بافت‌های زیرین زخم و برای حذف سلول‌های مرده که زیر لایه بالایی پوست جمع شده‌اند. از این لیزر استفاده میشود. اسکارهای عمیق پوستی ناشی از آکنه و همچنین اسکارهای ناشی از سوختگی‌های عمیق به خوبی به این نوع لیزر پاسخ می دهند.

خدمات قابل ارائه توسط دکتر مهدی سبکتکین:

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24