لیزر درمانی و انواع آن 1

لیزر درمانی و انواع آن 1

لیزر درمانی و انواع آن 1

انواع لیزر درمانی

ما در این قسمت به انواع لیزر اسکار آکنه که در مراکز معتبر لیزر درمانی انجام می‌شود، اشاره می‌کنیم:

1- لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال یک شیوه جدید است که می‌توان از طریق آن اسکار و آکنه‌های ضخیم پوست را از بین برد. در این روش تمامی بافت‌های ناهمواره پوست از بین رفته و تمامی قسمت‌های پوست صاف و یک دست می‌شوند. یکی از اهداف لیزر فرکشنال، از بین بردن رنگ دانه های قهوه‌ای است که در اثر جوش، بر روی پوست باقی مانده‌اند.
این نوع لیزر پوست را برای ساخت کلاژن تحریک نموده و به این صورت، شفافیت و زیبایی بی نظیری برای آن به ارمغان می‌آورد. معمولاً در لیزر فرکشنال، لایه‌های اول و دوم پوست از بین رفته و سلول های جدید شروع به رشد می‌نمایند. برای مشاهده نتایج دقیق و قطعی این روش، باید حداقل یک هفته صبر کنید.

2- لیزر پالسی (IPL)

یکی دیگر از لیزرهایی که در مرکز خدمات درمانی پوست برای از بین بردن اسکار جوش به کار می‌رود، لیزر پالسی است. در این نوع لیزر، نور پالسی شدید و کالیبره شده‌ای را به سطح پوست می‌تابانند. این موضوع باعث می‌شود که رنگ‌ دانه‌های قرمز و قهوه‌ای پوست، به سرعت شناسایی شوند. سپس این اشعه لیزر به لایه های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و به طور کلی منشاء اصلی مشکلات پوست را از بین می‌برد. معمولاً نتایجی که در این روش به دست می‌آیند، پس از گذشت 3 الی 6 هفته قابل مشاهده هستند.

لیزر درمانی و انواع آن 1 | لیزر جای جوش و لک در تهران
لیزر جای جوش در تهران

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین «لیزر جای جوش و لک در تهران-لیزر جای جوش در تهران» را دنبال نمایید.

3- لیزر PDL

یکی دیگر از روش‌های مفید و موثر برای از بین بردن اسکار جوش، لیزر PDL است. در این شیوه، از یک پرتو نور متمرکز برای از بین بردن سلول‌های آسیب دیده پوست استفاده می‌نمایند. نوری که از این لیزر ساطع می‌شود، انرژی گرمایی فراوانی به وجود آورده و تمامی لکه‌ها و فرو رفتگی‌هایی که از جای جوش روی پوست باقی مانده است را بهبود می‌بخشد. معمولاً یک تا سه جلسه درمان با استفاده از لیزر PDL کافی است. البته فراموش نکنید که اگر التهاب روی پوست شما زیاد باشد، پس از گذشت 12 هفته می‌توانید نتایج حاصل از لیزر درمانی را مشاهده کنید.

 


مطالعه بیشتر:

روش‌های درمان جای جوش با لیزر

مزایای لیزرهای دایود در درمان مشکلات پوستی

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24