مراقبت های مهم در اصلاح صورت با کرم موبر

مراقبت های مهم در اصلاح صورت با کرم موبر

بررسی مراقبت های مهم در اصلاح صورت با کرم موبر

در مطلب امروز سایت دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش و لک در تهران مراقبت های مهم در اصلاح صورت با کرم موبر را مورد بررسی قرار می دهیم. کرم موبر ، مثل شمع ، اپیلیدی و … موها را از ریشه جدا نمی کند اما موها را در سطحی پایین تر از تیغ قطع می کند. به همین خاطر موها کمی دیرتر در می آیند و بر خلاف تیغ ژیلت ، نوک موها بعد از اصلاح تیز نمی شوند و نرم تر خواهند بود. این روش هم عوارض و مزایای خاص خودش را دارد.

احتمال ایجاد حساسیت

اصلاح صورت با کرم مو بر باید طبق دستوری که روی بروشور آن نوشته شده انجام شود. اگر کار به درستی انجام نشود. مثلاً مدت زمان زیادی کرم روی پوست بماند یا آن را خوب از روی پوست نشویید. ممکن است پوست تان دچار حساسیت، التهاب ، قرمزی و سوختگی شود.

نکات مهم در استفاده از کرم موبر

تست قبل از مصرف

کرم مو بر به دلیل اینکه از مواد شیمیایی ساخته ‌شده، اگر پوست حساس باشد ممکن است به آن واکنش نشان دهد. به همین دلیل قبل از استفاده از کرم‌ های موبر صورت مقداری از آن را بر روی پوست تان امتحان کنید اگر مشکلی پیش نیامد به کل صورت بزنید.

روش های مراقبت از پوست چرب | لیزر جای جوش و لک در تهران | دکتر مهدی سبکتکین

خشکی پوست

استفاده مداوم از کرم‌ مو بر صورت ، موجب می شود پوست خشک و حساس شود. اگر بعد از مدتی استفاده احساس کردید پوست صورت تان خشک و حساس شده ، بعد از اصلاح با کرم از روغن های طبیعی برای مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید یا این روش را بی خیال شوید.

مراقبت از چشمان

هنگام استفاده از کرم موبر بسیار دقت کنید تا وارد چشم نشود. اگر احیاناً وارد چشم شد سریعا آن را آبکشی کنید و در صورت سوزش شدید و سایر علائم به اورژانس مراجعه کنید.

بوی ناخوشایند

خیلی ها از بوی بد کرم مو بر شکایت دارند. البته مدل ‌های عطری و بدون بو آن نیز وارد بازار شده است اما به هر حال بوی بد آن برای بعضی افراد در فضای بسته زیاد و غیر قابل تحمل است. اگر پوست تان بسیار حساس، دارای ترک خوردگی ، سوختگی و یا زخم است. نباید از کرم موبر استفاده کنید. استفاده آن را به کودکان و زنان باردار نیز توصیه نمی کنم. سعی کنید بهترین و معتبرترین مارک کرم مو بر را خریداری کنید تا مواد مناسب و استاندارد داشته باشد.

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش و لک در تهران


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:

نکات کاربردی برای آر اف سوزنی پوست

اصلاح صورت بانوان با تیغ

نکات مهم در اصلاح صورت با اپیلیدی

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24