نمونه درمان فوق العاده جای جوش عمیق و لک با لیزر

نمونه درمان فوق العاده جای جوش عمیق و لک با لیزر

درمان فوق العاده جای جوش عمیق و لک با لیزر

در این نوشته از سایت دکتر مهدی سبکتکین متخصص لیزر جای جوش و لک در تهران ویدئو نتایج درمان فوق العاده جای جوش (اسکار آکنه) عمیق و لک های صورت به روش تخصصی دکتر سبکتکین با بهبود بالای هشتاد درصد بصورت دایم و غیر قابل برگشت را مشاهده می کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام پیچ دکتر سبکتکین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است در تصاویری که مشاهده میکنید هیچ گونه ژل و فیلری قبل یا بعد لیزر تزریق نشده است و تنها اثر درمان به روش لیزر دکتر سبکتکین را مشاهده میکنید، ممکن است برای تسریع در درمان و بهبودی در ماههای آینده تزریق فیلر در برخی مناطق موضعی نیاز باشد. همچنین تصاویر در ماههایی که درمان بطور کامل تکمیل نشده است قرار داده شده است، و سعی بر آن شده تا تصاویر واضح از فاصله نزدیک به همراه فیلم با فوکوس مناسب قرار داده شود تا عزیزان کیفیت درمان را بوضوح مشاهده کنند.

عزیزانی که مشکل اسکار یا لک درمان نشده دارند و واقعا به دنبال درمان هستند باید توجه نمایند که درمان به روش تخصصی دکتر سبکتکین نیاز به صبر فراوان دارد، این روش درد دارد، زمانبر است، هزینه بالایی دارد، مراقبت بعد لیزر زیادی نیاز دارد، پیگیری و ادامه درمان بعد لیزر نیاز دارد، اما بهبود بسیار چشمگیر و رهایی دایمی از مشکل اسکار و لک هم دارد که برای شخصی که واقعا برای درمان خود مصر باشد و آقای دکتر هم شرایط پوست ایشان را برای درمان تایید کند مفید است.

خدمات قابل ارائه توسط دکتر مهدی سبکتکین:

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24