آشنایی با دستگاه کویتیشن

آشنایی با دستگاه کویتیشن

آشنایی با دستگاه کویتیشن

کویتیشن چیست؟

در مقایسه با روش‌های جراحی همچون لیپوساکشن، کویتیشن اولتراسونیک به عنوان یک جایگزین ایمن‌تر شناخته شده است. در این روش، از امواج رادیویی اولتراسونیک برای تخریب سلول‌های چربی استفاده می‌شود، سپس این سلول‌ها توسط سیستم لنفاوی جذب می‌شوند.

کویتاسیون اولتراسونیک نسبت به سایر روش‌های مشابه، از جمله لیپوساکشن اولتراسوند، از تفاوت‌های مهمی برخوردار است. زیرا بدون نیاز به جراحی است و فرآیند بهبودی آن نسبت به روش‌های سنتی آسان‌تر خواهد بود.

کویتیشن چگونه باعث لاغری موضعی می‌شود؟

کویتیشن اولتراسونیک یک فناوری جدید درمانی است که برای کاهش سلولیت و چربی موضعی استفاده می‌شود. این روش با ایجاد فشارهای اولتراسونیک بسیار زیاد بر سلول‌های چربی، آن‌ها را به شکل مایع تجزیه می‌دهد.

سلول‌های چربی شکسته شده به کبد منتقل شده. و از طریق ادرار به عنوان مواد زائد دفع می‌شوند. این روش همراه با برنامه‌های کاهش وزن دیگر نیز استفاده می‌شود.

آشنایی با دستگاه کویتیشن | لیزر جای جوش و لک در تهران
لیزر جای جوش در تهران

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین «لیزر جای جوش و لک در تهران-لیزر جای جوش در تهران» را دنبال نمایید.

کویتیشن اولتراسونیک از امواج رادیویی و امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین استفاده می‌کند تا حباب‌هایی اطراف رسوبات چربی زیر پوست ایجاد کند. این حباب‌ها پس از تشکیل، رسوبات چربی را به سیستم‌های بینابینی و لنفاوی انتقال می‌دهند.

رسوبات چربی به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تبدیل شده و سپس توسط بدن مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرند. درحالی‌که اسیدهای چرب آزاد به کبد می‌روند و از بدن دفع می‌شوند.

 


مطالب پیشنهادی:

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

پکیج های لاغری و تناسب اندام یک ماهه | پکیج شماره 4

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24