تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک تخصصی دکترسبکتکین متخصص پوست تهران

 

 

تزریق فیلر زیر چشم یکی از روش های زیبایی به شمار می رود که بسیاری از خانم ها از این روش زیبایی برای از بین بردن تیرگی ها و گودی زیر چشم خود استفاده می کنند تا زیبایی بیشتری در صورت خود داشته باشند.

چرا کبودی زیر چشم بعضی افراد بدتر از دیگران است ؟

در واقع باید بدانید که کبودی زیر چشم یکی از مشکلاتی می باشد که در زیر چشم برخی از افراد به وجود می آید و دلایل به وجود آمدن آن زیر چشم هر فرد متنوع می باشد. در واقع باید بدانید که ژنتیک یکی از مهمترین عوامل کبودی زیر چشم به شمار می رود، چرا که برخی از افراد زیر چشم خود چربی کمتری دارند و همین امر موجب می شود که زیر چشم هایشان کبود باشد و زیبایی خود را از دست بدهد.

کبودی زیر چشم دقیقا همان گودی زیر چشم هم به شمار می رود که تمامی افراد این گودی را زیر چشمان خود دارند، و بسته به افراد این گودی و اندازه آن بسیار متنوع می باشد.

البته باید بدانید که دلایل دیگری هم به جز ژنتیک برای گودی زیر چشم و کبودی زیر چشم وجود دارد. که در طول زندگی افراد به وجود می آید، این دلایل عبارت می باشد. از حساسیتی که برخی از افراد دارند، از دست دادن قسمتی از آب بدنشان و زیادی در معرض نور خورشید قرار گرفتن که هر یک از این عوامل تا حدودی برای کبودی زیر چشم نقش ایفا می کنند و با تزریق فیلر زیر چشم به طور کلی از بین می روند.

آیا کبودی زیر چشم با پیر شدن بدتر می شود :

یکی دیگر از پرسش هایی که بسیاری از افراد پیش از تزریق فیلر زیر چشم در ذهن خود دارند. این است که آیا کبودی زیر چشم آنها با پیر شدن بدتر می شود ؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که بله روند کبودی آن بیشتر می شود.

زمانی که صورت شما پیرتر می شود، بافت های سلولی صورت هم به مرور زمان پیر می شوند. در واقع دیگر مانند دوران جوانی سلول های سریع رشد نمی کنند. و نمی توانند جایگزین سلول های از دست رفته زیر چشم شوند.

در واقع زمانی که سن شما بیشتر می شود، به خوراکی هایی که مقوی تر هستند. و همچنین به آب زیادی برای بدن خود نیاز دارید تا روند رشد کبودی زیر چشم خود را کمتر کنید، همچنین شما با تزریق فیلر زیر چشم می توانید این کبودی ها را درمان نمایید.


دکتر مهدی سبکتکین

بهترین متخصص پوست و مو تهران

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین متخصص پوست و مو تهران کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24