مزیت های انجام میکرودرم ابریژن

مزیت های انجام میکرودرم ابریژن

بررسی مزیت های انجام میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش پرطرفدار است چرا که اکثر افراد دوست دارند پوست شان بدون عیب، سالم، جوان و شاداب باشد. قطعا اینکار می تواند خواسته آنها را برآورده کند. در این مطلب از سایت دکتر مهدی سبکتکین مرکز لیزر جای جوش در تهران مزیت های انجام میکرودرم ابریژن را مورد بررسی قرار می دهیم.

درمان جای جوش

اسکار و فرورفتگی های ناشی از جوش با میکرودرم برطرف می شود. بعد از چندین جلسه و انجام میکرودرم خواهید دید که پوست تان صاف تر و بهتر شده است.

بستن منافذ پوست

یکی از مشکلات پوستی منافذ باز پوست است که برای درمان آن روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از میکرودرم ابریژن می باشد که بعد از چندین جلسه به علت بافت سازی و محکم تر شدن پوست، منافذ پوست نیز بسته تر و کوچک تر می شوند.

درمان لک صورت

لک هایی که در اثر افزایش سن، نور آفتاب یا در اثر بارداری روی پوست پدیدار می گردند با میکرودرم ابریشن قابل درمان هستند.

جای آبله مرغان

فرورفتگی هایی که به دلیل آبله مرغان ایجاد شدند بعد از چندین جلسه درمان با میکرودرم بهبود می یابند.

درمان سیاهی دور چشم

اصولاً به خاطر ماندن خون در عروق آن ناحیه سیاهی دور چشم ایجاد می شود که ناحیه چشم را تیره تر نشان می دهد. با کمک روش میکرودرم ابریژن می توان سیستم لنفاوی را تحریک کرد که موجب کاهش تیرگی دور چشم می گردد. در کنار انجام میکرودرم محصولاتی وجود دارند که خون اضافه در این مویرگ ها را جذب کرده و به درمان این مشکل کمک شایانی می کنند.

کاربردهای میکرودرم و میکرونیدلینگ | لیزر جای جوش در تهران | دکتر مهدی سبکتکین

جوان سازی پوست

از روش میکرودرم ابریژن می توان در درمان چروک های ریز، کم عمق و سطحی استفاده کرد. تعداد جلسات و فاصله بین آنها بر اساس وضعیت پوست بیمار تعیین می شود. اگر فردی چروک های زیاد و عمیق دارد این روش مناسب او نیست، اما قوام و سفتی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف و محکم تر می شود.

رفع افتادگی پوست خطوط ریز اطراف دهان و چانه

با افزایش سن پوست در اطراف دهان دچار افتادگی و چروک ریزی می شود که ناخوشایند است. میکرودرم ابریژن به دلیل اینکه می تواند تولید کلاژن را تحریک کند، در نتیجه سفتی و قوام پوست را برمی گرداند که ظاهر افتاده و خطوط ریز را کم می کند. این روش برای افراد سیگاری نیز مناسب است. سیگار کشیدن باعث ایجاد چروک و شیارهایی در اطراف دهان می شود که می توان با میکرودرم از بین برد. این قسمت به دلیل اینکه برای انجام عمل جراحی مناسب نیست و تزریق بوتاکس، کلاژن و دیگر پرکننده ها نیز دردناک است. بنابراین میکرودرم ابریژن برای کاهش چروک و خطوط اطراف دهان و افتادگی پوست فک و چانه یک انتخاب ایده آل است.

از بین بردن تاتو و خالکوبی

بعضی از افراد روی قسمت هایی از بدن خود برای زیبایی یا هر دلیل دیگر طرح هایی را خالکوبی می کنند یا برخی ابروهای خود را تاتو می کنند همه اینها بعد از مدتی تکراری و یکنواخت می شود و فرد تمایل دارد آنها را کلا پاک یا طرحش را عوض کنند. برای پاک کردن تاتو و خالکوبی سطحی پوست می توان از روش میکرودرم ابریژن استفاده کرد.

از بین بردن جوش های سرسیاه

وجود جوش های سرسیاه در صورت صحنه ناخوشایندی را رقم می زند که روی اعتماد به نفس افراد بسیار موثر است و آن را کاهش می دهد. برای از بین بردن جوش های سر سیاه و ضایعات جوش‌ های غرور جوانی درمان های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها میکرودرم ابریژن است.

درمان ترک های پوستی

یکی دیگر از کاربرد میکرودرم ابریژن در درمان ترک ها و خطوط پوستی ناشی از بارداری، چاق و لاغر شدن های مکرر است. البته این روش برای از بین بردن ترک های پوستی خیلی خوب نیست.

چروک گردن

برای درمان چروک ناحیه گردن و ضایعات این ناحیه نیز می توان از میکرودرم استفاده کرد.

صفحه اینستاگرام دکتر مهدی سبکتکین – لیزر جای جوش در تهران “

میکرودرم ابریژن برای پوست بدن

به طور کلی میکرودرم ابریژن برای حل مشکلات پوستی است که در این میان استفاده از آن برای پوست صورت شایع تر است و بدن کمتر انجام می شود. اما روز به روز تقاضا برای انجام آن بیشتر و بیشتر می شود. میکرودرم ابریژن برای پوست بدن در درمان ترک های پوستی (استرچ مارک) و بافت اسکار کلوئید استفاده می شود.

ترک ها و شیارهای کششی پوست بیشتر روی سینه ها، شکم و ران ها وجود دارند که به دلیل افزایش و کاهش وزن ناگهانی و بارداری به وجود می آیند. پوست در این قسمت ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و نمی تواند پس از کشش دوباره به خوبی جمع شود و مثل روز اول شود.


مطالب پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر:

مقایسه میکرونیدلینگ و میکرودرم

روش های مختلف میکرودرم ابریژن

کاربردهای میکرودرم و میکرونیدلینگ

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24