مشکلات قابل درمان به روش کربوکسی تراپی

برخی از مشکلاتی که تزریق کربوکسی تراپی می‌تواند به بهبود آن کمک کند

مشکلات قابل درمان به روش کربوکسی تراپی : کربوکسی تراپی به سرعت در حال تبدیل شدن به درمانی ممتاز و پیشرو برای جوانسازی پوست در سراسر جهان است.

ترک‌های پوستی:

ترک‌های پوستی (استریا) زمانی ایجاد می‌شود که پوست تا نقطه پارگی کلاژن‌های پوست کشیده شود. کربوکسی تراپی موجب تشکیل کلاژن جدید می‌شود و در نتیجه با بازسازی و تقویت شبکه کلاژنی پوست را ضخیم‌تر می‌کند و ظاهر ترک‌های پوستی را بهبود می‌دهد.

سلولیت: 

گاز دی اکسید کربن در سلول‌های چربی تزریق می‌شود تا این سلول‌ها متلاشی و از بدن دفع شود. سلولیت پی‌آمد برآمده شدن چربی زیرپوستی است. مطالعات متعدد نشان داده است که کربوکسی تراپی روشی ایمن و موثر برای درمان سلولیت است.

تیرگی زیر چشم: 

سیاهی زیر چشم نتیجه جمع شدن خون در عروق زیر پوست است. گرفتگی شبکه مویرگی پلک پایین دلایل مختلفی دارد. اشک در حالت عادی از پلک داخل بینی تخلیه می‌شود، اما اگر به دلیل گرفتگی مزمن بینی در اثر حساسیت‌های فصلی، شکستگی سابق بینی یا انحراف بینی انسدادی وجود داشته باشد، این تخلیه به خوبی انجام ‌نشود و جریان خون پلک پایین کند شود، حلقه آبی کبودی دور چشم‌ها ایجاد می‌شود که به “کبودی آلرژیک” موسوم است.

اختلال در اکسیژن رسانی پلک پایین باعث می‌شود که این کبودی از روی پوست نازک پلک دیده شود. کربوکسی تراپی شبکه مویرگی پلک‌های پایین را بهبود می‌دهد و لایه کلاژنی درمال موجود در پوست پلک پایین را تقویت می‌کند. زمانی که مقدار کمی گاز دی اکسید کربن در ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود، جریان خون افزایش می‌یابد و شبکه‌های مویرگی بهتری تشکیل می‌شود که گردش خون را در درازمدت بهبود می‌دهد. سایه آبی رنگ بعد از این تزریق با رنگ صورتی سالمی جایگزین می‌شود. پوست بعد از چند بار تزریق درخشندگی بیشتری پیدا می‌کند که تقریباً شش ماه دوام دارد.

آلوپسی یا طاسی منطقه‌ای:

ریزش موی ناشی از گردش خون ضعیف را می‌توان به روش کربوکسی تراپی درمان کرد.

شلی پوست در نتیجه تحریک تولید کلاژن جدید و انقباض و شکل‌دهی درمان می‌شود.

چروک‌های ناحیه دکولته به لطف القای تولید کلاژن از بین می‌رود.

کربوکسی تراپی پف زیر چشم را از بین می‌برد.

کربوکسی تراپی باکتری‌های مولد آکنه را نابود می‌کند تا جوش درمان شود.

جای جوش در اثر تشکیل کلاژن جدید محو می‌شود.

کربوکسی تراپی روش موثری برای تسریع التیام زخم‌ها، به ویژه زخم‌های دیابتی است.

نارسایی عروقی دامن زننده به واریس و رگ‌های عنکبوتی با هدایت جریان خون به مسیری دور از ناحیه درگیر درمان می‌شود و جریان خون بهبود می‌یابد.

عوارض بعد از لیپوساکشن به دلیل کاهش بی‌نظمی‌های چربی و یکدست شدن نتیجه کمتر می‌شود.

کربوکسی تراپی قبل از عمل‌های جراحی مانند جراحی لیفت صورت انجام می‌شود تا فرایند التیام زخم و خونرسانی بافت بهبود بیابد. اثر درمان در افراد سیگاری دچار اختلال خونرسانی کاملاً محسوس است.


دکتر مهدی سبکتکین

بورد تخصصی پوست، لیزر و زیبایی

متخصص پوست تهران

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24