پاسخ به چند سوال متداول پیرامون تزریق بوتاکس

بوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

امروزه پزشکان برای سنین مختلف تقبل هزینه بوتاکس را پیشنهاد میکنند . برای مثال افراد جوان ‌که حدود ۳۰ سال سن دارند می‌توانند برای جلوگیری از بروز چین‌وچروک‌ها از بوتاکس استفاده کنند. برای دیگران (به‌عنوان‌مثال ۴۰ سال و بالاتر)، یک روش مناسب برای رفع چین و چروک پیشانی و صورت محسوب می‌شود. افراد مسن‌تر (۵۵ به بالا) هنوز هم می‌توانند از مزایای بوتاکس بهره‌مند شوند اما تکنیک‌های دیگر مثل کشیدن پوست یا لیفتینگ صورت را نیز باید مدنظر بگیرند.

آیا تزریق ژل بهتر است؟

تزریق بوتاکس و ژل هر دو جزء محبوب‌ترین روش‌ها برای زیباسازی پوست به شمار می‌روند. تفاوت در نحوه و مکانیسم عملکرد آن‌ها است. ژل‌های تزریقی در زیرپوست تزریق‌شده و مناطق توخالی پوست را پر می‌کنند درنتیجه پوست بالاآمده و ظاهر آن صاف‌تر می‌شود.  از سوی دیگر، بوتاکس، عضلات زیرپوست را شل می‌کند به‌طوری‌که ماهیچه نمی‌تواند منقبض شوند و درنتیجه ظاهر پوست صاف‌تر می‌شود. در مورد بسیاری از بیماران تحت درمان برای کسب نتایج بهتر، از هر دو روش یعنی ژل‌ها و شل کننده‌های عضلانی، به‌صورت ترکیبی استفاده  می‌شود.

آیا بوتاکس بی‌خطر است؟

هنگامی که به‌درستی و توسط پزشک متخصص انجام شود، باعث هیچ‌گونه عارضه‌ای نمی‌شود. باید گفت، انتخاب شخصی که در این زمینه دانش و تخصص کافی داشته باشد که از بوتاکس تقلبی استفاده نکند، بسیار مهم است. برخی از محصولات موجود در بازار ممکن است عوارض تزریق بوتاکس را در پی داشته باشند. یک پزشک ماهر فقط به‌اندازه‌ای از دارو استفاده می‌کند که به‌طور مؤثر تحریک عضلات صورت را متوقف کرده و آسیبی به ناحیه اطراف محل تزریق وارد نشود. امروزه در بازار، تزریق بوتاکس به محبوب‌ترین روش جوان‌سازی صورت تبدیل گشته است. بی‌خطر و مؤثر بوده و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، مورد تأیید قرارگرفته است. کاربرد بوتاکس در درمان سایر شرایط پزشکی عبارت است از: درمان میگرن با بوتاکس، انحراف چشم،تزریق بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق زیاد، پلک زدن غیرقابل‌کنترل. تزریق بوتاکس تهران توسط دکتر محرابیان به صورت بی خطر انجام خواهد شد.

اثر بوتاکس چه مدت باقی می‌ماند؟

اثر تزریق بوتاکس بین ۳ الی ۴ ماه طول می‌کشد. می‌توان درمان را هر سه ماه یک‌بار تکرار کرد، معمولاً بسیاری از بیماران برای تزریق مکرر مراجعه خواهند کرد. با تقبل قیمت بوتاکس یک راه مؤثر، آسان و ایمن برای به حداقل رساندن چین‌وچروک‌های صورت را انتخاب کرده اید. بیماران آن را به‌عنوان بخشی از روال زیباسازی و آرایش معمول خود در نظر می‌گیرند.

این پست دارای یک نظر است

  1. “من میخام تزریق بوتاکس انجام بدم از دو نفر پرسیدم دکتر مهدی سبکتکین رو معرفی کردند . سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24