اقدامات ضد پیری در 40 سالگی

میکرونیدلینگ

در حالی که تقویت پوست از طریق مرطوب سازی و استفاده از روش‌های درمانی موضعی (مانند استفاده از رتینوئیدها یا ویتامین C) به نرم و صاف شدن پوست خشک و زبر کمک می‌کند، با این حال ممکن است نیاز باشد که روش درمارولینگ‌ را، که میکرونیدلینگ نیز نامیده می‌شود، امتحان کنید.

میکرونیدلینگ ممکن است شبیه روش تغییر شکل یافته یک وسیله شکنجه قرون وسطایی به نظر برسد (و ممکن است کمی ناراحت کننده باشد). اما کلید تقویت تولید کلاژن پوست است. باید به این نکته توجه داشته باشید که این روش به یک برنامه استریلیزاسیون دقیق نیاز دارد، زیرا در طول این روش پوست سوراخ می‌شود.

در شرایطی که میکرونیدلینگ به درستی انجام شود، یک آسیب کوچک به پوست وارد می‌شود که به نوبه خود می‌تواند تولید کلاژن و الاستین را افزایش دهد، جای زخم‌ها و چین و چروک‌های ظریف را بهبود بخشد، هیپرپیگمانتاسیون را کاهش دهد و پوست را جوان کند.

با این حال، پزشکان نسبت به افزایش اندازه سوزن برای به دست آوردن سریعتر نتایج هشدار می‌دهد. نفوذ عمیق‌تر منجر به خونریزی و بهبود بیشتر شود. با این حال، روش‌های درمانی تهاجمی‌تر باید در مطب انجام شوند. یک روش لیزر درمانی که برای رفع جای زخم و رنگدانه‌های آکنه نیز استفاده می‌شود، می‌تواند گزینه دیگری برای شما باشد.

اقدامات ضد پیری در 40 سالگی | لیزر جای جوش و لک در تهران
لیزر جای جوش در تهران

لیزردرمانی

لیزر درمانی یک روش عالی برای کمک به کاهش خطوط و چین و چروک‌ها و تجدید سلامتی سطح پوست برای درخشش، شادابی و جوانی این قسمت از بدن است. به طور معمول، ۴۰ و ۵۰ سالگی افراد زمانی است که علائم قابل مشاهده پیری را در پوست خود مشاهده می‌کنند.

این مسئله طبیعی است. اما آیا اجتناب ناپذیر است؟ این روزها، مردان و زنان برای کنترل روند پیری قابل مشاهده (علائم ظاهری)، به خصوص در مورد پوست خود، گزینه‌های زیادی در دسترس دارند. مراقبت از پوست، انتخاب‌های هوشمندانه مربوط به سبک و شیوه زندگی و یک برنامه درمانی زیبایی مناسب می‌توانند با یک استراتژی قدرتمند ضد پیری ترکیب شوند که نهایتا چنین برنامه‌ای شما را جوان‌تر نگاه می‌دارد.

پیری فرآیندی اجتناب ناپذیر است. با این حال در صورتی که بتوان به موقع عمل کرد و روش‌های مناسبی را پیدا کرد، می‌توان تا حدودی از بروز عوارض شدید در طول این دوره پیشگیری کرد.

مطالعه بیشتر:

چگونه علائم پیری را در ۴۰ و ۵۰ سالگی کاهش دهیم؟

علائم پیری در ۴۰ تا ۵۰ سالگی

تغییرات پوست در ۴۰ و ۵۰ سالگی