روش انجام لیفت شقیقه

روش انجام لیفت شقیقه

برای لیفت تمپورال، در ناحیه شقیقه یا تِمپِل (Temple) برش کوچکی ایجاد می‌شود و از محل آن، پوست و یا لایه‌های زیرین پوست آنقدر کشیده می‌شود تا چین و چروک گوشه چشم از بین برود، گوشه ابرو بالاتر بیاید و در صورت و ابروها یک تقارن ایجاد شود. برای کسانی که نیاز به کشیدن زیاد پوست ندارند، می‌توان تنها از روش کشیدن پوست شقیقه برای انجام عمل لیفت بهره برد. اگر شدت چین و چروک گوشه چشم و شقیقه زیاد باشد، بهتر است از روش‌های دیگر لیفت شقیقه بهره برد.

امروزه روش‌هایی مانند SMAS (لایه میانی زیر پوست) و یا MACS (لایه بسیار عمیق زیر پوست) نیز برای کشیدن پوست شقیقه به‌کار می‌رود. در این روش‌ها، لایه‌های زیرین پوست کشیده می‌شوند که نتیجه لیفت بهتر و ماندگارتر می‌شود. همچنین حالت پوست و کشیدگی نوک ابرو و گوشه چشم نیز طبیعی‌تر خواهد شد.

  • در لیفت شقیقه با روش SMAS (Superficial Musculoaponeurotic System) لایه سطحی عضله زیر پوست کشیده می‌شود.
  • در لیفت شقیقه با روش MACS (Minimal Access Cranial Suspension) لایه ساب پریوستئال و عمیق زیر پوست کشیده می‌شود.

روشن است که اندازه و عمق برش در ناحیه شقیقه و میزان کشیدن پوست، کاملا به تجربه و مهارت جراح بستگی دارد. در چنین مواردی، پزشکی که فوق تخصص جراحی پلاستیک داشته باشد، بی‌شک نسبت به یک جراح عمومی، توانایی بیشتری خواهد داشت. جراحی‌های پلاستیک و زیبایی در واقع به تخصص و دانش پزشکی، دستانی هنرمند و البته تجربه بالا نیاز دارد. کشیدن پوست شقیقه می‌تواند با بی‌هوشی و یا تنها با بی‌حسی موضعی انجام شود. این عمل حدود ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد. اگر عمل با بی‌هوشی انجام شود، فرد باید ۸ ساعت پیش از عمل ناشتا باشد. همچنین تا چند روز پیش از جراحی باید از مصرف داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپرین، خودداری کرد.


بیشتر بخوانید  :

علائم و نشانه‌های‌ هایپرهیدروزیس چیست ؟

مزایای بوتاکس زیر بغل

مشکلات قابل درمان به روش کربوکسی تراپی

کاندیدای مناسب تزریق بوتاکس چه کسانی هستند؟

کلاژن چیست ؟

الانسه چیست و عملکرد آن

مقایسه الانسه و فیلرهای اسید هیالورونیک

لیفت شقیقه

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه چه کسانی هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دکتر مهدی سبکتیکن می باشد

طراحی ، بهینه سازی سایت و سئو اصفهان توسط دیجیتال مارکتینگ کلینیک24